BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 September 2009

why????

arini aku nk kongsi ngn korg 1 kisah...
pg td aku terjaga awl..kul 4.30 mte aku da cerah..
padahal b4 ni puas rumet aku nk kejutkan sahur..
tp bgn td aku xsahur pn..
da terbgn,nk wat cmne kn..
huhuhu...
dlm seploh menet pas aku bgn,aku dpt 1 msg..
dari sumbody....dia tgh nangis mse antaq msg kt aku..
p/s:aku tau sbb dia wat ikon nangis..huhuhu..
ble aku tny,rpenye dia nangs sb LELAKI..
pening aku nk pujuk..
da la aku bru bgn...
buah ati yg selama ni dia sayang rpenye maen kayu tiga...
nk salahkan lelaki tu ke nk salahkan pompuan yg goda laki tu ek??
alasan laki tu pilih pom tu sb dia da mle sayangkan pom tu...
btol2 xleh ditrime kn..
slme ni, sumbody ni la yg jadi tmpt dia luahkan segala masalah n tensen..
ttbe senang2 dia ri yg laen...
pening btol aku ngn laki ni..
aku soh smbody tu tglkan bf dia sb dia da byk menderita..
tp dia xnk sb sayangkan laki tu..
dia nk fight utk ha dia..
aku pn xpaham..
tp pesanan aku utk kwn2 aku yg lain,igt la bnda ni:
klu tuhan pisahkan kte ngn seseorg,
tuhan sebenarnya nk bg seseorg yg lagi baek dari dia..
doakan semoga sumbody tu dpt cri jln penyelesaian dari msalah dia..
papai...=)

0 ulasan: