BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 10 September 2009

..luahan hatiku...

hm,dlm xsedar da 4 tahun aku kenal dia kn...
since aku kt matrik smpai la aku da thn akhir kt univ...
dri kwn besa smpaila aku n dia ada hub yg istimewa...
sonok sgt ble aku kenangkan blik tym aku mula2 kenal dia dlu...
sumenye angkara beloved rumet aku la...
dia yg beria2 soh aku mkol mamat ni...
segalanya rumet aku yg wat...
sampai skang aku bertrime kaseh kt rumet aku tu....
sb dia la aku rse bhgia disayangi org yg betol2 memahami aku...
dlu aku penah terluka...
tp dia dtg sembuhkan luka aku tu..(pergh..skema gle ayt aku..layannn..)
skang aku bhagia sgt ngn dia...
aku ni byk karenah..
tp dia la layan je sume tu...
xpenah pn dia marah aku ngn perangai aku..
dia pelengkap idup aku...
klu ada mslh antara kami,dia la yg mengalah sb ak ni degil tahap cipan..hehehe
aku tau aku api..tp dia air...
aku sayang dia...
aku nk bersama dia...
nk bina idup ngn dia...
huhuhu...
lencun beb aku mlm ni....
lyn perasaan plak..
hehehe...
pape pn,aku hope harapan aku utk idup ngn dia xmusnah di tgh jln...
doakan aku ngn dia kekal...
amin...
anim ikhlas menyayangimu,naim...

0 ulasan: