BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 10 September 2009

...RiNdU....

aku rindu zmn matrik aku dlu...
aku nk blik ke zaman tu..
aku nk jmp doraemon..
nk pnjam alat yg leh putar mse tu...
aku nk ke zmn tu blik..
n aku xnk sia2kan 1 saat pn yg aku ada kt cna..
saat yg paling bernilai kt aku..
tp sume tu xmgkn terjadi..
aku xkn dpt blik ke mse tu wlupn doremon si tembam ada kt dpn aku skang ni...
aku nyesal sb xgne mse tu ngn elok...
aku nyesal sbb maen sorok2 ngn dia dlu..
huhuhuhu...
lembap tol la ak ni...
skang br nk nyesal kan..
nseb bek aku dpt jgk dia..
klu x,mkn atie ulam jantung la aku...
huhuhuhu...
igt lg mse last day aku kat cna dlu..
aku nangis smpai mte aku da xde rpe mte da tau...
ttbe g blik kwn tuk amek gmbq,aku pakai spek...
plik kwn2 aku...
tau sbb ape aku nangis???
sbb aku tkt ilang dia wlupn wktu tu aku ngn dia xde pape lg..
aku tkut aku bertepuk sebelah tgn je..
aku tkt ble da kua dri matrik,
dia da xnk bls msg2 aku...
aku tkut sgt...
tp ape yg aku pk tu salah..
perasaan kmi sme...
smpai skang aku bhgia ngn dia..
tp aku rindu KMK..
nk pg kt tmpt yg aku ngn dia slalu jmp...
nk sgt....ble la impian aku yg ni akn tercapai...
aku nk pg ngn dia..
huhuhu..
2 ari b4 abes exam kt matrik tu (rabu),dia bg aku tudung..
kaler pink...
ladies beb..tp wktu tu aku xminat pink lg...
tp ble dia yg bg,aku ske sgt..xtau nape...
aku pkai tudung tu mse aku nk mlangkah kua dri matrik mse ari terakhir..
aku hope sgt dpt jmp dia time tu n bg dia tgk aku pkai tudung dia bg...
tp dia xde..huhuhu..
aku tercari2 dia mse kete ayh aku lalu nk kua gate..
xjmp jgk dia..
huhuhu...
tp papepn syukur sbb skang aku da ada dia n aku bhgia...
thanks sayang...i love u...

0 ulasan: