BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 September 2009

kawan ke lawan???

korg nk dgq aku bebel lg x???
klu sudi bce la kisah aku ni..
tp klu xsudi pn xpe..
ni sekadar exercise menaip je..
nk wat asgmnt malas la plak..
besa la, aku ni wat keje last menet..
hehehe..

uish,da melalut kt tempat laen da aku ni...
blik ke citer asal k..
dlu aku ada kwn baek yg sgt baek ngn aku...
pg mne2 pn mmg nmpk ak ngn dia je la even aku ngn dia xsme kos..
smpi kami dpt gelaran "char-koewteow"..
mse tu besh sgt..
ak rse hidup aku da sempurna..
sampai 1 ari,aku tau sape kwn n sape lwn..
rpenye aku cme sandaran time dia kne pinggir ngn kwn2 yg lain...
ble dia da dpt kwn yg laen,dia buang aku mcm smpah..
mse tu aku sedar ada 2org kwn yg aku da abaikan n still bleh trime aku blik...
aku nyesal gle penah rapat ngn minah tu..
sgala ape yg dia wat kt aku,ak akn igt smpai ble2..
tp skang aku syukur...
aku hilang sorg kwn baek n tuhan balas ngn bg aku 2org kwn yg setia mendegar masalah2 aku...
n even dowg da kua dri univ,tp ikatan pesahabatan ktorg stil akrab cm dlu...
alhamdulillah...

0 ulasan: