BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 September 2009

junior oh junior

ari sabtu aritu mse aku sampai je hostel..
ttbe rumet aku berlari2 turun tangga..
aku igt nk smbut ak rpenye x..
aiseh,malu aku...
hehehe...
korg nk tau nape rumet aku berlari mcm xckup tanah tu????
ha,ni citer dia..
rumet aku basuh baju mse tgu azan subuh lepas dia sahur tu..
lepas sidai,rumet aku pn naek la bilik solat n tido blik...
ttbe ada la kwn dia yg dok tingkat 3 kol bgtau brite mengejutkan...
ada junior gumpal2 baju dia n longgok kt koridor macam taik...
bengang gle r rumet ak...
penat2 dia basuh ttbe ada org nk longgok cmtu je...
alasan sbb bju rmet aku menitis kne bju dia yg da "4 ari kt ampaian"..
ttbe dia mengantoikan dri seniri...
hahaha..adat dok hostel la..
yg bawah akn kne air baju senior yg atas...
tp pape pn,senior ttp kne hormat...
ktorg pn da penah kne cm2 jgk..
cri la penyelesaian seniri..
ni x,nk blame org jgk...
ape salahnye g mall bli plastik utk alas xbg baju kne air cm ktorg dlu...
junior2...tau nk idup senang je....
dok hostel ni kne bermasyarakat..
jgn sampai org benci..
nnt klu ada masalah,ko jgk yg susah sb xde org nk tlg...
pk pkkan la ye...
papai

0 ulasan: