BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 21 Disember 2009

~~~~~hari yg membosankan~~~~~

hm,arini mcm ari2 sbelum ni la..
still xde pape prubahan..
masuk keje kul 8,kua kul 5..
tp isinye,xtau ape aku nk klentong dlm bku log aku..
bosan kn???waaaaaaaaaaa...help me...

aku nk wat keje...
nk dpt pengalaman,bkn nk dok sje...
huhuhu....

dlm bosan2 ni,bia la aku story ape aku wat spanjang cuti 3 ari ye...time cuti aku xleh nk story sbb aku mls bwk laptop blek ghumah..hahaha

JUMAAT
sepanjang ari ni aku cme luangkan dgn si kecik lincah tu je..
melayan karenah dia yg xreti nk dok diam even tgn dia still sket efek dri xcident yg lps..
tgh syok aku melayan dia, ttbe dia mintak soh aku blikan dia beskal...
hm,da lme dia mintak..insyaALLAH, aku akn cbe tunaikan jnji aku kt dia...

SABTU
muahahaha..arini yg paling besh ni....hehehe
pg aku stil spent utk adik aku tu...
tghari plak aku spent kt umah knuri n petangnye....jeng..jeng..jeng.....
yg aku impikan utk sem ni..hahaha..
da tempah da pn tapir sekor utk aku gne g keje...
mahal jgk r tapir ni...tunai RM5050..mmg aku xmampu la...
tp klu bli hutang,donpayment RM1800+RM200(road tax)+RM5(insuran)=RM2005
ayah aku kte ok la tapir tu..so,aku pn jd la bli ngn loan dri pa&ma dlu..kih3...
tokey botak t ckp,senin da bleh amek...tp disbbkan aku still tgu dwit jth dri langit,
aku pn soh la dia simpan jap tapir kesayangan aku tu kt kedai dia..
huhuhu

AHAD
arini cm besa la ble aku kt umah..kenit tu la yg aku lyn...
lepas je mkn tghari,aku pn kemas brg utk blek changloon..
kul 4 aku btolak dri umah...tp xterus ke stesen bus..
aku ada agenda yg telah aku atur bersama ibu tercinta...hahaha...
aku ngn mak aku da rancang nk g mkn dlu b4 blik..geleng kepala je la ayh aku..kih3..
aku pilih mkn mee rebus n yummy2, ais kacang letak aiskrim byk2....hahaha..
sempot aku nk abeskan benda2 yg byk air cm2..
mak aku kongsi ngn kenit n ayah,tp aku pnye aku sorg je mkn..hehehe
lepas je mkn,aku ngn mak g cuci mte tgk baju2 cun..tgk je la...loan aku xmsuk lg..
mak aku plak xde lgsg yg dia ske...
kul 5.30 bru aku nek bus...tgk adik aku melambai aku blik ngn mcm2 pesanan...
kalah mak aku...sume dia nk pesan..aku da dlm bus pun dia stil bg pesanan penaja ngn aksi thumbs up dia..huhuhu..

even baru sehari aku kt cni,tp aku da stat rindukan kg halamanku...sob3..
nk blek kg..waaaaaaaa...

p/s:hujan emas di negeri org,hujan batu di negeri sendiri...tp kt kg aku hujan air je slme ni...cmne ni???

0 ulasan: