BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 20 Januari 2010

..sepintas lalu....

salam....
da lama kn aku xupdate citer aku kt blog aku ni...
byk bnda yg happen kt aku tau slma aku xupdate ni...
tp aku malas nk bercerita la..
ntah la...malas nk bkk..xtau sbb ape...da xde smgt cm dlu kot...

tapiiiiii.....dun wory...
skang aku dah rjin da nk mnulis balik nih...hik3..
byk sgt la yg aku nk tulis ni...
mne yg aku nk stat dlu ek???
hm,let me think 1st k..

ha,korg nk tau x skang aku byk spent mse aku ngn natang ape
smpai xde mse nk update blog???hik3
skang aku da ada tapir a.k.a scooter aku...
byk mse aku spent kt dia la...
mahal tuh! kne jg lelok...tkut jd pape..
huk3..sampai bakal laki aku pun marah..
nseb la...sape soh dlu dia lbeykan alien mte beso dia...
pdn mke..skang aku pn da lebihkan tapir aku tuh!hik3

kaler tapir aku tuh itam n stiker dia PINK!!!!!!
jgn la terkejut..aku tau korg sume ni tau aku xminat pink2 ni..
geli laaa..pompuan sgt...(even eku pompuan)huk3...
tp ble tgk tapir ni..berkenan la plak..nmpak elegant la...seswai ngn aku tau..
hik3...jgn konpius tau..aku stil ske kaler biru laut...nyaman...hik3..

tp ayah aku lg dasat weh..muntah ijau akuh!!!
dia soh aku bli scooter joyride yg kaler pink sume tuh!!mati aku xnk weh...
juling aku pandang scooter tuh!!!xnkkkkk,huk3...
nseb bek ayh aku gurau je...dia tau ank dia cmne...
soh pakai skirt kua pn puas gado...tp depan XXXX je aku pakai skirt...
ayu gitu..ahaks!!hik3..tau kat ayah aku,msti jeles..hik3...

tapir aku seko tu ada number plat tau...
korg nk tau x??
xnk???????????why???
xpe la...korg xnk tau pn xpe...aku tetap nk bgtau jugak..
ada aku peduli ngn korg..hik3...xnk tau xyah bce..huk3..
ni number plat dia...XXXXX...cantek kn number dia..
aku xtempah pn tau...mmg diberi...kre rezki aku la...
hehehe...

ape?????
xdengaq la....kuat ckit...
ha,nk upload pic????
hm,nnt la dlu...aku xpenah amek pic dia lg..
hehehe...
nnt da ada nnt aku upload ye...hik3..
tungguuuuuuuuuuuuuu!

0 ulasan: