BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 16 Disember 2009

....miss u my dear....

ttbe ati aku terase terlalu merindui seseorg..
seseorg yg da lme bertahta di ati aku ni..
da lme aku xbersua mke ngn dia...
rindunye...ble la aku dpt jmp lg ngn dia..e2 la lumrah ble seseorg yg kte sayang berada jauh dari kte...
terusik ati ini ble tgk org lain sentiasa bersama ngn org yg dowg sayang..
tp apa daya..nseb setiap org berbeza...
wlu ape skalipun,aku bersyukur dgn kehadiran dia dalam hidup aku...
hadirnya dia wat aku bahagia...
thanx a lot to him..

i mis u..
n i love u..
only u in my heart..
xde sape leh amek tmpt ni..

hope hubungan yg dibina berkekalan sehingga ke akhir hayat kami..
dari hati yang tulus,aku menyayangimu,naem

1 ulasan:

k.a.s.i.h.s.y.u.r.g.a berkata...

hati ku jua sudah hampir dimiliki...hek3