BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 16 Disember 2009

why?????

hm,arini still mcm ari2 sbelum ni...
kul 8 masuk keje n skang tgu tym nk blek je...
ble la jam ni nk berganjak ke klu 4.45..
nk jgk aku pecahkan jam punch card tu n putar ke angka 4..
tensen r..



















ble la nk smpai bulan 6...
mati la aku cmni...
BOSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

untuk mengurangkan kebosanan aku ni,
aku cadang nk wat part tyme..
ape pendapat korg???
ok x?
nnt xde la ak bosan sgt kn..
blik umah kul 11 mlm...
pastu kul 12 aku da leh tdo da kn??
cantekkkkkk!!!
kompom aku cri keje...

penat tu aku ltk blkang la..
jnj aku ada keje n alasan utk aku ada kt lua umah..
bia la penat ckit pn..
income pn masuk..
lgpn aku ada surprise utk si dia..
kne la keje ckit...hahaha

hope aku bleh lalui sume ni ngn tenang..
cam bese la...chayok2x...gambate kundasai!

0 ulasan: