BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 26 September 2011

...wekend yang indah bersama family(^,~).....

assalamualaikum

hari minggu yg lepas,
penuh di isi bersama family di sekitar kl n bangi..

nk taw ape yg ktorang wat??

macam2 la...

penat la klu aku nk type sume..

tp xpe..sebab muat aku nk menulis yg begitu membuak2 skang ni..
aku kosong la ckit2 ye..
hehehehe...

family: kedah---->kl:22/09,8.00 p.m betolak sampai kul 12 tgh malam..
laju kn??ni la penangan klu yg bawak tu,
org yg sokmo bawak kete laju..
haih,penat pesan soh bawak slow..
huhuhu..

after rest kat tol sg buloh,mak tam amek dowg..
stay umah maktam until esok pg (23/09) check in hotel kt bangi at 12 p.m..
Hotel Smart seksyen 7 bangi (service??errrk...xdpt den nk nolong)

dowg jejalan at nilai 3 sampai kaki sorg2 lebam!
(tu la,sape soh pg shoping xtunggu aku sampai dlu..huhuhu)
malam plak dowg xpg mana coz tunggu aku ngan mr big tummy sampai..
hehehe..jgn marah..lallaa

aku sampai pkul 11.20!!!lambat giler..
sebab jem dri sg besi sampai ke cheras tuh!
killing time ngan lawan cri nombor plat kete area utara..hehehe
da sampai,sesat plak cri mana seksyen 7(-_-)
da jumpa.lepaking wif them sampai wan aku tetidow..nge~~
after dat,balik uma aku semula coz esok keje
(padahal esoknye aku malaih pg keje,hahaha)

24/09: awal pg dowg da pg sogo!shoping sampai lebam lg!
aku?nek bas ke sogo(coz mr big tummy kena pg skolah..huk3)
2.00 pg umah bakal besan mak..a.k.a umah
my lovely mr big tummy.,.hehehe.
makan2 sambil borak...sume makanan dowg try..mmg mantap!
aku suka yee mee..len kali nk lg ye..hehehe

then follow dowg balik hotel...
nk aku tunjuk jln kn ke bangi?
padahal aku baru je dok kl 6 bulan...blum penah ke bangi lg pon..
haih(-_-)
last2 aku pon xtau mana aku bawak dowg..
4 tol lalu..padan muka..
tny aku lg...jln yg septtnye 1.15 jam jd 2 jam sebab aku...
muahahahaha...nk soh aku lead lg??
kikikikikiki..sume nyesal..hahaha...

malam plak dpt mkn free lg!!
suka aku mkn byk2 ni!
hehehe....
credit to nisha yg bg aku mkn smpai xley bangun!!hahaha

25/09:main point dowg dtg kl...
makngah aku konvo la...hehehe
10.30 tunggu makngah depan dewan..after dia kua,
amek pic sampai wan aku ckp
"ampa x panaih ka?"jom balik!!!!
hehehe..credit tu mr bug tummy yg bg pinjam nikon D80..
hehehe..lpas penat amek gambar,mkn lg..
restoran sup urat ketin sek.7 bbb..mahal siot!!huhuhu

now at opis...mood..malaih giler r wat keje sbb
mood da follow dowg balik kg tinggalkan aku..huhuhu


2 ulasan:

vv berkata...

bestnye berjalan..weh ari sabtu lepas aku lepak seksyen 7 bangi kot! aku p rumah terbuka membe aku..huhuhuh

meow mafunimu berkata...

ayoyo..aku stay kt seksyen 7 la..hohoho....