BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 10 September 2011

aktiviti lepas raya

assalamualaikum

hari ni 10 september 2011 bersamaan 12 syawal 1432..
bermakna sudah genap 10 hari aku bergelar tunang kepada my mr fiance..
hehehe...baru 10 hari,da rasa mcm setahun da ni..huhuhu....

hari ni aku ngan mr fiance nk pg open house sama2...
F.Y.O, ni 1st time aku n mr fiance pg open house sesama..since berkawan a.k.a kapel lg,
kitorang xpenah beraya sesama tau disebabkan jarak yg jauh...
now da dekat coz aku da bekerja kt area umah dia...
dats mean aku berjauhan ngan family aku la..huhuhu...


hm,arini setelah ditambah,ditolak, bahagi n darab,
kitorg ada 4 invitation!!
wah,mana nk pg dulu ni??byk giler makanan free yg menanti aku ni..
hehehe..almaklum la,makanan free ni selalunya sedap..hehehe..

4 invitation ni termasukla kt umah bos aku jgk..
so, aku kena pg umah bos aku dulu la kn..
umah org kaya,msti makanan nya "lazat yummy2 ni"...
hahaha

after dat,maybe ke umah kawan mr fiance kot...
kita ikot je...dia yg drive kn..klu penat pon.kita tidow je lam kete..hahaha
jangan marah ye mr fiance..hehehe...
nnt kita bg eskem ye..hehehe
lalalalala..

ati senang...tp sebenarnye....kita rindu kuage kita kt kg...
waaaaaa...mak...
xsempat raya lama2 kt kg...
sebab bz ngan majlis yg belangsung masa raya ke3...
so,raya pon mcm xraya coz terkejar2 siapkan byk keje...
huhuhu...

papepon...still njoy my raya wif my lovely family...
coz wlupon xdapat kua beraya bersama cm bese,
tp dpt spend time together sambil gelak2 pecah pewot...
ok la kn?tok menghilangkan rasa stress baju tunang blum siap..hahaha...


p/s: walaupun jauh di perantauan, tapi family tetap di ati...mis them so much...next month kita jumpa lg ye..hehehe..mana mr fiance ni??aduh..k la..daaaa....

hak cipta terpelihara:
anem mafunimu(^,~)

0 ulasan: