BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 23 Mac 2010

...yg xbersalah jd mangsa....

salam
hye sume
aku kembali utk berceloteh
cewahhh!
hik3

hm,semalam mse aku tgh syok melayan tv,
ttbe aku ternampak sumthing yg wat aku jd..
jd ape ek?xdpt nk gmbarkan perasaan aku..
sdey ada,geram pn ada..

nk tau sumthing tu ape?
baby...baby yg bru nk lihat dunia..
tp da dibuang oleh mak bpk sniri(lum kwen la mak bpk ni)..
dibiarkan di tepi jlan,sungai,dlm tong sampah..
ada yg dibakar..
kejamnye manusia skang..
sdey aku tgk baby tu dibungkus dlm beg plastik itam
oleh pihak berkuasa sb da xbernyawa da..
cmne la baby tu mse akhir hayat dia kn?
ada yg da kne mkn ngan binatang da..
sedangkan mak aku,
semut or nyamuk nk ggt ank2 dia pn dia da kecoh..


xde perasaan ke org yg sanggup bnuh anak
semata2 sb nk tutup keaiban yg dia sniri cipta tu?
nk je aku ganyang2 dowg ni..
da wat dosa berzina,membunuh plak anak sniri..
xke dia rse baby tu ptt dibelai..
diberikan kasey sayang..
sbb bg aku,bahagia sgt ada baby disisi..
tp aku xde baby lg la...
cme sonok tgk org ada baby...hehehe

hm,klu da xnk anak tu,
jgn la dibunuh..
bg la dia peluang utk hidup..
mse ada jln laen slaen membunuh..
jgn jdkan yg xbesalah sbg mangsa korg nk sonok2..


1 ulasan:

@fitridzulkifli berkata...

uh seyes, kekejaman berganda skrg ni. memang unforgivable. jht gila.





http://fitridzulkifli.blogspot.com