BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 17 Mac 2010

....mata+idung+tekak=sakit........

salam
hiiiiiiyahhh!
da lama aku xmenulis...
jgn marah..
aku kn bz..
maklumla,bkl bisnes woman..
cewahh!blagakxxx...
hahaha

ni aku menulis ngn keadaan mata berair,
idung pn berair tambah ngan tekak sket akibat batuk...
dasat demam aku kali nih..
ubat???2x amek...
1 aku 'ter'tinggal kt umah(yeke???)
1 lg aku pg amek sbb nk mc then aku wat pekasam kt umah..
hehehe....

nk tau 1 criter x??
mse aku kt umah,mak ngan bdk kenit nme balqis yg jaga aku..
dowg la yg bg aku mkn ubat...
tau ape dowg wat???
jeng..jeng..jeng...

adik aku yg kenit tu g amek picagari yg gne utk mkn ubt bdk2 tu..
ape ntah nme,aku xtau...
dia nk bg aku mkn ubt gne benda alah tuh..
yg mak aku plak da ready nk bkakkan mulut aku...
waaaa....sdey kne pksa mkn ubt...
huk3..

ubt batuk n demam aku lulus la..
baek punye telan..
ble sampai antibiotik,aduhhh!
aku xnk sbb bau pun aku da tau aku akn muntah nnt..
ble aku ckp xnk mkn ubt tuh,
mak aku ngn mke ganas bkk mulut aku
n blqis terus masukkan ubt...
dasatnye....waaaaaaaaaaaa...
terus aku muntah on da spot..

aku igt dowg nk tolong..
mak aku,ngan balqis + ayah aku skali ttbe join sekaki
bantai gelakkan aku guling2...
sdey aku..seharian aku kne ktuk..
blqis plak,pantang aku wat salah,
keje nk sumbat aku ngn ubt je...
da tau da kakak dia alah ngn ubt..
waaaa...

tp aku epy...
u know y?
coz my family akn jg aku ngan baik tym aku demam..
tp aku kne balik jgk sbb ahad keje..
sdey sgt...sbb aku da tau nnt xde org jg aku cm fmly aku..
n mmg betol pn...
kt cni xde org jg aku..
i miss my fmily!!!!
huhuhu.....

0 ulasan: