BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 18 Mac 2010

..pakcik polisi...

salam
korg nk dgq citer lawak@lucu@klaka@memalukan dri aku x?
klu nk tau,teruskan la membaca ye..

kes ni terjadi kelmarin tau..
masa aku nk blah dri pasar mlm pas beli mkanan utk disantap..
aku xblik ikut highway sbb kne naik fly over..
wat abes minyak aku je g jejauh..
aku ske ikut shortcut..
xde la penat tapir aku nk byk aku jejauh kn..

pastu mse kt slekoh,
aku nmpk 3 org manusia pakai bju itam dri atas sampai bwh..
senang citer,polis la..
sje aku nk bekias..
hehehe

tp dowg xde la thn aku pun..
cme dowg skodeng tgk aku ikt ke x tali helmet aku ni..
aku kn penunggang berhemah..
kompom la aku ikat weh..
spupu aku pn ikt jgk..
so,slamat la aku..

aku igt citu je ada road blok..
ttbe aku tgk kt slekoh lg 1,ramai gle mat2 moto brenti..
rpenye dowg terpedaya..
polis yg jg kt citu xpakai uniform..
cian dowg..

aku igt aku da lepas..
ttbe ada pcik polis pgl soh aku brenti..
aku pn dgn berhemahnya brenti la...cewahhhhhhh!
hehehe..pcik polis soh aku tunjukkan lesen..
ttbe beg dwit aku xleh bkk..
tensen gle aku..
tsangkut kt mne ntah...
dia terkejut ngn polis tu kot..

puas aku brusaha nk bukak..
xleh jgk..
skru tercabut wat dia xleh bkk..
malu gle aku..
sume da tgk da...
ngan mke slamber thap gaban,
aku bgtau la pcik tu beg dwit aku terkejut tgk dia thn aku..
hahaha...nseb bek pcik tu sporting..
leh lyn aku ni..
dia pn lepaskan aku bila cek roadtax moto..

pergh!nseb bek...
tp aku malu glerrrrr!
ni dialog dia time aku nk blah

pcik polis:e2 la,bli lg beg dwit mahal2..security hebat sgt..
aku jawab: bkn mahal pun pcik...seploh hengget je...sbb murah la dia jd cmni pcik...

hahaha,gle aku g wat lawak ngn pcik polis misai tebal...
nseb bek aku slamat..

p/s:len kali jmpa lg ngan pcik polis,wat mke slumber badak je..
klu wat gabra,lg dia nk cek bebanyak..

0 ulasan: