BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 24 Januari 2010

....akhirnye terjawab....

salam.....hyee...
kembali aku mencoret di ruangan ini..hik3...
tetbe plak aku wat ayt skema...
wek2...back to normal anem...
huahuahua....

hm,sbenarnye aku xde mende pn nk criter arinih...
sje je aku isi mse lapang aku nih..
bosan plak ble xde keje nak wat ni kan...
waaaaa....bg la aku keje..aku nk wat..huk3..

hm,minggu lepas seminggu mte aku berdenyut tau...
aku pon post la kat fb...
mne tau kot2 ada yg bg cre nk ilangkan kan..
tp mende ni kne tunggu dia ilang snri je...
xde ubat...

byk feedback yang aku dpt tau..
ada yg kte aku bakal mengakhiri zaman bujang...
gle ape muda2 cmni da nk kwen..
mmg la tahap da ptt kwen...
tp tgu r dlu..zman muda xabes lg aku lyn...hahaha...

hm,tp ada jgk yg kte sumthing gud akan trjadi..
da yg paling tepat,org jauh nk dtg..
n itu la yg terjadi...
kebetulan,pg sbelum aku jmpa org tu la mte ku brenti berdenyut...
mmg org jauh yg dtg...
hik3...

tp aku tau...
itu sume kebetulan je...
sume tu da ditentukan da olehNya kn...
hik3..

pape pn ku epy sgt sbb si dia dtg date ngn aku..ahaks...


**thanks a lot hubby**

0 ulasan: