BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 25 Mei 2012

wedding progress part 1

Salam

lama plak rasanya x menulis kt sini...
cmne nk menulis..masa xseswai setelah cctv dipasang sekeliling opis..
asyik kena intai je ari2...huhuhu...

pape pon,sempatla jgk arini nk berblog sbb bos xde..
kn jumaat..kompom2 la kt masjid tgh solat..ekekeke..

kali ni aku rasa mcm nk bercerita pasal progress majlis kawen aku..
da xlama..diam x diam semakin arini,aku semakin dekat dengan alam baru...
tp aku maksud kn ni alam berumah tangga..alam barzah aku xtau bila...huhuhu

Alhamdulillah, persiapan dah hampir 50% siap..
kad dah tempah,tunggu masa tuk diedarkan je..
cenderahati tetamu selesai..tgl utk kwn n tetamu rombongan je lg...
barang2 remeh temeh je tgl xbeli lg..
sbb xde masa...mr big tummy always busy..
huhuhu..

utk beg tetamu plak,Alhamdulillah, hosmate dengan berbesar hati nk tlg buatkan..
wah...tetiba rasa mcm bes plak..lepak ramai2 buat beg kertas....buat yang simple je..
yang pakai brown paper bag a.k.a beg ketas goreng pisang..
jimat n boley deco ikut kehendak sendiri...
lgpon,aku da tau mana supplier yang jual benda tu dgn harga yg SGT MURAH!!
hehehe..terima kasih incik google yg byk membantu aku menyekodeng dengan berjayanya...
ekekekek....

ni la pic brown paper bag...tenkiu lg sekali incik google..i rembat sape ntah ni..hohoho

to vv: sorry sgt2 sbb belum ada peluang nk pg melawat newborn..baru rancang nk pg this weekend..
tetiba mr big tummy kena pg induksi..huhuhu
i'm so sorry...

2 ulasan:

nur.vv berkata...

untungla ada orang tolong ;) takpe yang, pintu rumah i terbuka utk u datang anytime hoho.

meow mafunimu berkata...

hahaha...mulanya nk buat sendiri...tp aritu p masjid india tgk ada sales rm2 untuk 10 keping..terus rembat..xjd da idea2 kretif semua..hahaha