BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 19 Julai 2011

19/07/2011

.......assalamualaikum......





setelah sekian lama, akhirnya arini aku mampu tersenyum
bila memikirkan tiada lagi persengketaan antara kami...
ini yang aku harapkan selama ni...alhamdulillah..

bukan aku xcuba untuk memulakan dulu perbicaraan antara kami..
tp ati ni sedey bila aku xdpt langsung menghubungi dia...
u know why?coz dia block aku dri FB dia..
n dia tukar phone number...

setiap kali aku terpikir apa yg terjadi,aku menangis sendiri..
aku berharap suatu hari aku n dia akan kembali mcm zaman dolu2...
sentiasa ceria n byk benda dikongsi bersama...
hampir 2 thn...akhirnya aku mampu senyum dgn bahagia bila terpikirkan dia.,,

walau apa pon yg penah terjadi,sebesar kuman pon aku xsimpan dlm ati ni..
malah aku lgsg xigt apa sebenarnye yg telah terjadi...
sbb bagi aku,melupakan adalah rawatan yg terbaik..
aku xperlu untuk mengingati segala kepahitan tersebut..
bia ia berlalu pergi...


segalanya telah pulih seperti biasa...
aku sentiasa menanti kedatangan nya...



p/s:bagi sesiapa yg masih menyimpan perasaan marah kepada seseorang,nasihat aku, maafkan lah dia..melupakan lebih baik dari memendam rasa..dengan memaafkan,kita akan lebih tenang..xperlu kita bersengketa...yg 1 perkataan..."sorry"....everything will be ok..=)

0 ulasan: